Welkom op mijn blog!

geachte bezoeker,

Wees welkom op mijn blog! Voordat jullie beginnen met het lezen van mijn posts wil ik jullie erop wijzen dat alles wat geschreven staat slechts bevindingen zijn van wat ik in mijn jaren ervaring als autodidact “producer” heb meegemaakt in mijn home en grotere opname studio’s. Ik weet niet alles, maar ben ook zeker geen newb. Ik heb geleerd door lectuur te lezen, luisteren en mee kijken bij andere meer ervaren producers en zodoende na jaren meegdraait te hebben durf ik te zeggen dat ik wel het een en ander aan kennis vergaard heb. Mijn posts zijn slechts informatief bedoeld en vanuit mijn eigen visie geschreven dus ik raad je ook zeker aan om alles wat ik beschrijf een keer uit te proberen en niet klakkeloos aan te nemen. (Dit om te voorkomen dat je jezelf iets laat aanpraten.) Uiteraard is produceren van muziek niet enkel het muziekstuk/beat maken of schrijven en daarom zul je posts lezen die met alle verschillende facetten van het produceren te maken hebben, van gearkeuze tot techniek en alles daartussen in en uiteraard zal ik zo nu en dan eens iemand interviewen…

so stay tuned!

Stay tuned!

2 gedachtes over “Welkom op mijn blog!

Geef een reactie

