producer releases :

geachte lezers en followers,

misschien een beetje laat, maar bij deze een nieuwe producer release, waar ik van zou zeggen; “check it out”, misschien wist je er al van, zo niet:

Medicine show no.13 “Black Tape” van Madlib, op het label Stones Throw is uitgekomen op 28-2-2012! Met maar liefst 35 tracks op 1 schijfje!!! Uiteraard staan hier dus ook kortere tracks en interludes op maar eh, dit moet je echt ff checken op www.undergroundhiphop.com … Shit is erg!

Mocht je alle edities van de the medicine show willen hebben, dan is er een pakketje bestaande uit 13 CD’s en booklets verkrijgbaar vanaf 27 Maart 2012. meer info op www.stonesthrow.com

Daarnaast wil ik je ook zeker nog ff attenderen dat er ook een binnenlandse producer release is deze week en die staat op luisterpaal onder de naam Evil Genius Soundsystem. Bestaande uit niemand minder dan Henning, Jeeja, Jaystar en City Lights. Een instrumentale langspeler die je gewoon lekker kunt opzetten … om ’n lang verhaal kort te maken: Ik vibe ‘m op deze!

om te luisteren: http://3voor12.vpro.nl/#!/luisterpaal/albums/Evil.html , wil je ‘m gratis downloaden dan doe je dat hier: http://www.fakkelteitgroep.nl/download-evil-genius-soundsystem-vol-1/

Wil je nog een fijne instrumental oftewel beattape voor je mediaspeler, dan heb ik er nog een voor je van een belgische collega genaamd Cozone! Ik ken en volg deze man al een tijdje en niet zomaar!

Als je het mij vraagt is deze bescheiden doch zeer geskillde zuiderbuurman ook zeker een next level producer! Als je ‘m nog niet kende, kan ik je aanraden om deze beattape niet over te slaan: http://cozone.bandcamp.com/

enjoy!

Heb jij ook een toffe instrumental/beattape gedropped of ga je er binnenkort 1tje droppen, laat me weten of gooi die download link naar: producernieuws@mail.com en ik post ‘m hier!!!

signin’ off,

Nikola Krstovic (Nikes a.k.a. JugoBoss) twitter: @JugoBoss

Geef een reactie

