Geduld wordt beloond.

lezers en followers,

Ik ben een tijdje van de radar geweest, maar dit allemaal ter voorbereiding voor m’n volgende posts! Dus voor de mensen die me hebben gemaild met de vraag “wanneer lezen we weer iets nieuws”, en voor de geinteresseerden;

Denk niet dat ik geen zin meer heb om m’n eigen bevindingen op audio / mix gebied te delen met jullie, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf natuurlijk ook wat nieuwe kennis op aan het doen ben en dan voornamelijk omtrent electronica!

Het electronica verhaal komt in de studio veelvuldig voor zoals je zelf zult begrijpen, immers is bijna alles in je studio is electronica danwel gerelateerd, dus een logische stap voor mij om me te verdiepen in de werking van de apparatuur. Daarnaast wil ik graag enkele “kleine” studio ingrepen zelf  gaan uitvoeren en misschien wel wat zelf in elkaar knutselen (zo noem ik het dan maar), waar ik mezelf geld mee kan besparen, jij dus ook!

Never the less, zal ik deze week nog een nieuwe post omtrent mixen plaatsen op dit blog… En natuurlijk zullen er de komende tijd een nieuwe reeks aan interessante interviews te lezen zijn.

Bedankt voor je geduld en blijf vooral tuned!

tot sneller dan je denkt.

Nikola.

Geef een reactie

